parking okęcie

Regulamin

Regulamin Parkingu „Strefa Wylotu”

1.Każdy wjeżdżając na teren parkingu wyraża zgodę na postanowienia niniejszego regulaminu i zobowiązuje się do przestrzegania jego postanowień.

2.Zawarcie umowy najmu miejsca postojowego Użytkownika parkingu z „Strefa Wylotu” następuje z chwilą wykupienia bądź zarezerwowaniam (Płatność gotówką, płatność przez Przelewy 24) miejsca na terenie parkingu (czego dowodem jest otrzymany mail z potwierdzeniem).

3.Opłata za parkowanie naliczana jest za każdą rozpoczętą dobę.

4.Ceny wyrażone na stronie jak i na miejscu są cenami BRUTTO.

5.Podane ceny zawierają – parkowanie pojazdu, transfer na lotnisko i z powrotem.

6.Anulowanie rezerwacji jest bezpłatne do 24 godzin przed planowanym przyjazdem na parking. Po tym czasie nie zwracamy pieniędzy za rezerwację. Nie zwracamy pieniędzy za godziny bądź dni niewykorzystane.

7.Parking lotniskowy „Strefa Wylotu” nie ponosi odpowiedzialności za wady ukryte pojazdu. Reklamacje dotyczące niewykonania, nieprawidłowego wykonania usługi parkingowej lub uszkodzenia pojazdu muszą być zgłoszone w formie pisemnej tuż przed opuszczeniem parkingu. Reklamacja zostanie rozpatrzona w 7 dni.

8.Procedura składania rezerwacji: Po wybraniu konkretnej daty i godziny oraz ilości osób, trzeba opłacić zamówienie online bądź gotówką na miejscu. Następnie po przyjeździe na parking pracownik wskaże miejsce gdzie trzeba zaparkować samochód. Po krótkich formalnościach jedziemy na lotnisko i odbieramy Państwa po powrocie z wakacji.

9.Warunki Parkowania: Po przyjeździe na parking pracownik wskaże miejsce gdzie można zaparkować auto. Następnie po krótkich formalnościach jedziemy na lotnisko i odbieramy Państwa po powrocie z wakacji.

10.Właściciel parkingu nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone siłami wyższymi.

11.Administratorem danych jest Daniel Ziółek właściciel parkingu lotniskowego „Strefa Wylotu”. Firma zarejestrowana jest pod adresem: Orzechowa 16, 05-500 Piaseczno. NIP: 1231554897 Regon 528359927

12.Rozpatrywanie zgłoszeń dotyczących rezerwacji

W przypadku zgłoszenia problemów związanych z rezerwacją online, takich jak brak potwierdzenia rezerwacji lub niezgodność daty rezerwacji z wybraną, zobowiązujemy się do rozpatrzenia zgłoszenia w ciągu 7 dni roboczych od momentu jego otrzymania. W celu zgłoszenia problemu prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta na adres mailowy biuro@strefawylotu.pl, podając wszelkie niezbędne informacje dotyczące rezerwacji.